Zad1Rozszerz ułamki i zapisz je za pomocą przecinka.

⅛=

¹³/²⁰ =

⁷/²⁵ =

¹¹¹/₅₀₀ =

²¹/₂₀₀ =

₄/²⁵⁰ =


Proszę odpowiedzcie !!!!!!!


te poniższe ćwiczenie nie jest obowiązkowe

dla chętnych jeżeli ktoś ma ćwiczenia cz2 nowa wersja Matematyka z plusem Liczby całkowite i ułamki do klasy 5
st 6 ćwiczenie 17 może ale nie musi mi podać (bardzo proszę zdecydujcie się podać) :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:22:43+01:00
⅛= 125/1000= 0,125

¹³/²⁰ = 65/100= 0,65

⁷/²⁵ = 28/100= 0,28

¹¹¹/₅₀₀ = 222/1000= 0,222

²¹/₂₀₀ = 105/1000= 0,105

₄/²⁵⁰ = 16/1000= 0,016

poprawiłam
2010-01-26T19:25:09+01:00
⅛=0,125
¹³/²⁰ =0,65

⁷/²⁵ =0.28

¹¹¹/₅₀₀ =0,222

²¹/₂₀₀ =0,105

₄/²⁵⁰ =0,016
1 1 1