Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:28:56+01:00
Zapewne chodzi o tematykę na podłożu informatycznym..
No więc prezentacja o sprzęcie odpada... za dużo kucia.
Może o jakimś rodzaju oprogramowania? ... Na przykład : Podstawowe oprogramowanie multimedialne w szkole.. I wtedy jedziesz przez 5 minutek gadasz co potrzebne jest w szkolnych pracowniach (programy), do czego są potrzebne itd..
2010-01-26T19:29:07+01:00
Możesz zrobić prezentacje o muzyce , tzn o rodzajach muzyki i przedstawicielach różnych gatunków . możesz także zrobić o filmie ( ulubine filmy , gatunki , najlepsi aktorzy itp.) ja robiłam o muzyce :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:48:03+01:00
Możesz zrobić prezentację o miastach w Polsce np. o Krakowie, np na górze obraz kosciołu mariackiego a na dole opis tego kościoła(wpisz w google i tam ci się dużo wyświetli o kosciele mariackim)