Potrzebuje pomocy w angielskim a mianowicie o napisanie.Na przyklad:
France-French
England-English
Chodzi mi o takie wyrazy które mi pozostały:
Germany-.....?
Australia-.....?
Greece-.....?
Italy-.....?
Japan-.....?
Russia-.....?
Switzerland-.....?
Belgium-.....?

THX za pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:28:08+01:00
Germany-German
Australia-Australian
Greece-Greek
Italy-Italian
Japan-Japanese
Russia-Russian
Switzerland-Swiss
Belgium-Belgian
1 5 1
2010-01-26T19:32:08+01:00
German
Australian
Greek
Italian
Japanese
Russian
Swiss
Belgian
.
Proszę Też to miałem .