Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:34:15+01:00
[Uczeń]Dlaczego straszysz w naszej szkole?
[Duch]Bo mówiliście, że w szkole straszy, a żadnego ducha nie było. Trzeba uważać na to, co się mówi, bo może się to okazać realne.. Chcieliście ducha to macie!
[U]Jak myślisz, co w tobie jest najstraszniejszego?
[D]Spojrzenie...
[U]Zgodzę się z Tobą. Masz bardzo przeszywający wzrok. Dlaczego?
[D]Za życia byłem krawcem.
[U]Od kiedy jesteś duchem?
[D] Od x^+3462 lat.
[U]Znaczy się ile?
[D]Siedzę tutaj już tak długo, że mozna nazywać mnie heniuszem matematycznym.!

cd....
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:34:15+01:00
TY: Witam pana ducha . Może się pna nam przedstawi?
Duch : Na imię mi Zenek marny dzieciu z tego gimnazjum.
t; Hmm...Zenek. Kim jesteś zenku?
d; Jestem panem tej skzoły! Buhahaha!
t:Tej szkoły? CZemu akurat tej?
d; Bo pasuje do tego klimatu.Ja ( duch) , ci nauczyciele i śliczne panie woźne.
t; Tak , to wyjaśnia moje pytanie. Długo pan tu jest?
d; Oh , tak
t:
Jak długo
d; Bardzo
t;Tzn.?
d; Och złotko. Widziałem tu nawet twoją matkę .
t: Uuu. Dziwne . Nie znudziła się panu już ta szkoła?
d; Nie. A to niby zcemu miałoby tak być?
t; no wie pan. on jestt troche stara.
d; Przecież wywiadówka ła w zeszły czwartek! CO ty gadasz.Troche staro wyglądała , ale myślę , że ze złości.!
t; ehemm. No tak .. E.. myŚLę , że to już koniec wywiadu z panem duchem .
4 4 4