Odpowiedzi

2010-01-26T19:31:02+01:00
Nie nie może być ponieważ to jest powieść historyczna i nie dokładnie opisuje tamte czasy. w książce są opisane tylko wojny polsko krzyżackie z okresu pierwszej połowy XV wieku
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:33:54+01:00
Książka "Krzyżacy" nie może być podręcznikiem do historii, gdyż istnieje w niej wiele wątków zmyślonych przez autora, a tylko wątki poboczne zajmują się historią. Dla przeciętnego odbiorcy trudno byłoby je rozdzielić.
2 5 2
2010-01-26T19:35:31+01:00
Nie ponieważ w książce nie ma opisanej całej historii jaka by była potrzebna do opisania dla kogoś jej nie znającego jest tylko kawałek historii poslki
1 4 1