Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:32:32+01:00
1. Pobiera wodę z powietrza.
2, Przeprowadza proce fotosyntezy.
3. Przeprowadza wymianę gazową
4. Asymilacja dwutlenku węgla.
5. . Czasami służą do rozmnażania wegetatywnego.
1 1 1
2010-01-26T19:33:53+01:00
Pełnią głównie funkcje odżywcze. Poza tym liście biorą udział w transpiracji i gutacji oraz wymianie gazowej. Nierzadko liście pełnią także funkcje spichrzowe, czepne, ochronne, obronne i pułapkowe.