Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:37:51+01:00
X-kubki 5zl
y-szklanki 3zl
/3x+3y=24zl
\2x+5y=25zl
/6x+6y=48
\-6x-15y=-75
---------------
-9y=-27
y=3

prosze o naj :) jestem pierwszy i daje cale rozwiazanie:))
1 5 1
2010-01-26T19:39:42+01:00
X - cena kubka
y - cena szklanki

3x+3y=24 I*(-2)
2x+5y=25 I*3

-6x-6y=-48
6x+15y=75
------------- +

9y=27
y=3

3x+3*3=24
3x=24-9
3x=15
x=5

x=5
y=3
2010-01-26T19:40:19+01:00
X - kubek
y- szklanka

3x+2y=24 /*2
2x+5y=25 /*-3

6x+4y=48
-6x-15y=-75

-11y=-27
-y=-2,45
y=2,45

3x+4,90=24
3x=19,10
x=6,36

x=6,36
y=2,45

Myślę, że to będzie dobrze