Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:40:07+01:00
Fasola i twaróg pod wpłyem kwasu azotowego V barwią się na żółto, gdyż dzięki temu kwasowi możemy wykryć białko. Jest to reakcja ksantoproteinowa służąca to wykrywania białka.
110 4 110
2010-01-26T19:41:33+01:00
Jest to tzw. reakcja KSANTROPROTEINOWA pozwalająca na wykrycie białka. Jeżeli te produkty barwią się na żółto pod wpływem kwasu azotowego(V) to znaczy, że zawierają białko. ;)
58 4 58