Odpowiedzi

2010-01-26T19:40:18+01:00
Jak chcesz dokladnie wiedziec popatrz na centyle;)
A tak na serio nie podalas info o wzroscie wiec, troche ciezko obliczyc. Ale tak na moje oko to ma nadwage.
2010-01-26T19:41:12+01:00
Za mało danych, potrzebny jest wzrost Asi, bo np. jeśli ma 170 cm to nie ma nadwagi, a jeśli ma np. 150 cm to ma nadwagę.

Jak ma schudnąć?
- regularnie ćwiczyć
- ograniczyć liczbę spożywanych kalorii
- jeść owoce i warzywa
- ograniczyć słodycze i tłuszcze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:41:35+01:00
Jak na dwunastoletnią dziewczynkę Asia waży zdecydowanie za dużo.
( Potrzebny by był wzrost, aby obliczyć dokładnie BMI ).
Asia powinna jak najszybciej zmienić nawyki żywieniowe. Owocami zastąpić słodycze, jeść więcej warzyw, pić dużo wody niegazowanej, a co najważniejsze uprawiać sporty.
Dzięki tej diecie Asia poczuje się dobrze w swoim ciele, nie będzie narażała swojego zdrowia, poprawi się jej kondycja.