Potrzebuje zadania na wczoraj ! ! ! Jest to z lektury ,, W pustyni i puszczy "

1.Dokończ myśl :
,, Ze Stasiem nie wahała bym się wybrać w podróż po Afryce ponieważ ...."

Mam to napisać w formacie A4 więc musi być tego sporo =(

3

Odpowiedzi

2010-01-26T19:46:53+01:00
Stasiu jest silnym,dobrym i mądrym chłopakiem.
Jest on waleczny , więc gdyby coś mi zagrażało na pewno by mnie obronił.Nie wystraszyłby się.Jest on również bardzo skromny i uczciwy.Na pewno zaufałabym mu i myśle ,że tten chłopak byłby zdolny oddać życie za dobrego człowieka.Bardzo go za to cenię.
Myśle,że wystarczy.
Pozdro:)
5 4 5
2010-01-26T19:47:41+01:00
Jest odważny i w chwilach niebezpieczeństwa umie wykazać się szybkim myśleniem i umiejętnością planowania . Tym w jaki sposób zajmował się Nel i dbał o jej dobro świadczy że jest bardzo opiekuńczy i stanowczy w postanowionym sobie celu . Po za tym dobrze radzi sobie w warunkach trudnych do przetrwania . Jest mądry i potrafi się obronić . Dlatego nie wahałabym sie wybrać z nim w podróż po Afryce
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:23:35+01:00
...jest on wspaniały.Zaimponowało mi to gdy nie bacząc na swoje życie poszedł do obcego obozu po lekarstwo dla Nel. Był on również bardzo mądry bo dobrze znał geografię Afryki więc nie bałabym się że zabłądzę w podróży. Był rozsądny bo zostawił odrobinę wody na czarną godzinę gdy wraz ze swoją małą towarzyszką przemierzał piaski pustyni. Nie bałabym się napaści dzikich plemion ponieważ młody pan Tarkowski obroniłby mnie tak jak zrobił to z Nel gdy Gebhr wymierzał jej baty korbaczem.
8 4 8