Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:44:38+01:00
Człowiekowi szczęście daje miłość. To właśnie ona wywołuje uśmiech na naszej twarzy. Dzięki miłości możemy stwarzać lepszy świat. Jesteśmy milsi dla kolegów i koleżanek. Otwieramy się na znajomości. Patrzymy na nasze środowisko przez różowe okulary. Dzięki miłości nasze serca przepełnia nieograniczona radość. Miłość oczywiście musi być czysta. Inaczej po upływie czasu stajemy się smutni.
2010-01-26T19:54:25+01:00
Każdemu człowiekowi szczęście przynosi wiele rzeczy. Jedni cieszą sie z rzeczy materialnych, drudzy z wartości duchowych. Oczywiście żaden człowiek do końca nie zadowoli się tym co ma , ponieważ ludzie mają tendencje do tego aby mieć wszystkiego co raz wiecej.Najważniejsze szczęście przynosi człowiekowi miłość która możemy okazać bliskim,ponieważ jest to największa wartość dla człowieka która go uszczęśliwia.Ciepło rodzinne ufność i wierność jest również ważna i daje człowiekowi poczucie bezpieczeństwa.Istnieją ludzie dla których najważniejszą wartoscia ktora ich uszczesliwia jest nadmiar pieniedzy, wtedy sa przekonani ze nie ma nic lepszego od bycia bogatym. Pieniadze są rzecza wazna ale nie najwazniejsza . Kiedy wybieramy wartosci materialne nad wartosciami duchowymi jestesmy skazani na samotnosc, poniewaz miłości nie da sie kupic.Moim zdaniem trzeba cieszyć się tym co się ma. Życie jest krótkie, a nawet najgorsze chwile są warte przetrwania kiedy obok nas jest bliska nam osoba która nas wspiera i daje nam szczescie.
2 5 2