Odpowiedzi

2010-01-26T19:42:03+01:00
8mm + 8mm = 16 mm = 1cm 6 mmm
6cm - 1 cm 6mmm = 4cm 4 mm
4cm 4mm * 1cm 6mmm = 44mm * 16mm = 704 mm = 70cm 4mm
Mam nadzieje, że dobrze i ,że pomogłam :))
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:44:35+01:00
L (obwód) = 6cm= 60mm
a = 8mm
b= x
(8mm + x ) × 2 = 60mm
16mm +2x = 60mm
2x = 60mm - 14mm
2x = 44mm
x = 22mm

P= 8mm × 22mm = 176mm²

odp. pole wynosi 176mm²
6 3 6