Uporządkuj alfabetycznie według pierwszej litery pierwszego wyrazu.


angielski – english
amerykański – american
austryjacki – austrelian
Biały dom – the White House
Edynburg – Edynburg
Waszyngton – Washington DC
Walia – Wales
Szkocja – Scotland
Republika Irlandi – The Republic of Ireland –
USA – The USA
Nowa Zelandia – New Zeland
Kanada – Canada
szkocki – scotlish
irlandzki – irish
nowo zelandzki – new zelandish
kanadyjski – canedian
kraj – country
narodowość – nationality
stolica – capital city
flaga – flag
wyspy – islands
rzeczy dziedziczne – kilts
ludność – population
monarchia – monarchy
narodowy – national
koniczynka – shamrock
osoba urzędowa – official
rząd – government
rozmieszczany – located
waluta – currency
Statua wolności – The Statue of Liberty
Wierza zegarowa – Big Ben
Stoncheng – stonehenge
Pałac bakingan – buckingham palace
Jezioro „Loch Ness“ 
Stadion tysiąclecia – the mllenium stadium
Wodospad Niagara – Niagara Fallus

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:54:17+01:00
Te w j. polskim:

angielski
amerykański
austriacki (albo może australijski?)
Biały dom
Edynburg
flaga
irlandzki
Jezioro „Loch Ness“
Kanada
kanadyjski
koniczynka
kraj
ludność
monarchia
narodowość
narodowy
Nowa Zelandia
nowo zelandzki
osoba urzędowa
Pałac Buckingham
Republika Irlandii
rozmieszczony
rząd
rzeczy dziedziczne
Statua Wolności
stadion tysiąclecia
stolica
Stonehenge
Szkocja
szkocki
USA
Walia
waluta
Waszyngton
wieża zegarowa
Wodospad Niagara
wyspy

Te w j. angielskim:

American
Austrian (albo Australian?)
Big Ben
Buckingham palace
Canada
Canadian
capital city
country
currency
Edinburgh
English
flag
government
Irish
islands
kilts
located
„Loch Ness“ Lake
monarchy
national
nationality
New Zealand
new Zealand’s
Niagara Falls
official person
population
Scotland
Scottish
shamrock
Stonehenge
the millennium stadium
The Republic of Ireland
The Statue of Liberty
The USA
the White House
Wales
Washington

Troszkę poprawiłam te w j. angielskim, bo było kilka błędów.
Pzdr ;*
2010-01-26T19:55:50+01:00
American, austrelian, buckingham palace, Big Ben, Canada, canedian, capital city, country, currency, Edynburg, english, flag, government, irish, islands, kilts, located, Loch Ness, monarchy, national, nationality, New Zeland, new zelandish, Niagara Fallus, official, population, Scotland, scotlish, shamrock, stonehenge, the millenium stadium, The Republic of Ireland, The Statue of Liberty, the White House, The USA, Wales, Washington DC