Odpowiedzi

2010-01-26T19:41:58+01:00
0 m. p. p. m. 12 st C
100m. p. p. m. 0,6 st C
1000m p. p. m. 6 st C
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:44:25+01:00
Liczymy różnicę temperatur: 12°C - 6°C = 6°C
Teraz dzielimy, aby policzyć ile razy będzie spadek temperatury
6°C / 0,6°C = 10
A teraz wymnażamy: 10 * 100m = 1000m
0m + 1000m = 1000m = 1 km
Odpowiedź: Na wysokości 1 km temperatura wynosi 6°C
1 5 1