PROSZĘ MOZE KTOŚ MI POMOŻE NA JUTRO!

zad 1 oblicz sprytnie
(-1)+(-2)+(-3)+(-4)+(-5)+(-6)+(-7)+(-8)+(-9)+(-10)=

zad2wpisz znak + jeśli wynik jest dodatni. wpisz znak- jesli wynik jest ujemny
2,95+(-3,3)=
-2,95+(-3,3)=
6i1/7+(-3,3)=
-6i1/7+(-3,3)=
0+(-3,3)=
1i1/13+(-3,3)=

2,95+(-1,6)=
-2,95+(-1,6)=
6i1/7+(-1,6)=
-6i1/7+(-1,6)=
0+(-1,6)=
1i1/13+(-1,6)=
-1i1/13+(-1,6)=

zad3 uzupełnij
2i1/2+(-2i1/2)=
-88+....=0
4,73+.....=0
dokończ zdanie
dwie liczby są przeciwne , jezeli ich suma jest równa.............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:43:30+01:00
Zadanie 1

to ja to erobie tka ze dodaje przeciwne zeby wychodzilo 10 czyli
1 i 9 2 i 8 3 i 7 itd
wyszlo 55

zadanie 2

2,95+(-3,3)=-
-2,95+(-3,3)=-
6i1/7+(-3,3)=+
-6i1/7+(-3,3)=-
0+(-3,3)=-
1i1/13+(-3,3)=-

2,95+(-1,6)=+
-2,95+(-1,6)=-
6i1/7+(-1,6)=+
-6i1/7+(-1,6)=-
0+(-1,6)=-
1i1/13+(-1,6)=-
-1i1/13+(-1,6)=-


zad3 uzupełnij
2i1/2+(-2i1/2)=0
-88+88=0
4,73+(-4,73)=0
dokończ zdanie
dwie liczby są przeciwne , jezeli ich suma jest równa 0


prosze o naj
2010-01-26T19:57:43+01:00
Zad 1
(-1)+(-2)+(-3)+(-4)+(-5)+(-6)+(-7)+(-8)+(-9)+(-10)= (-1) + (-9) + (-2) + (-8) + (-3) + (-4) + (-6) + (-5) + (-10) = (-10) + (-10) + (-10) + (-10) + (-10) + (-5) = 5*(-10) + (-5) = -55


Zad.2.

2,95+(-3,3)= -
-2,95+(-3,3)= -
6i1/7+(-3,3)= +
-6i1/7+(-3,3)= -
0+(-3,3)= -
1i1/13+(-3,3)= -

2,95+(-1,6)= +
-2,95+(-1,6)= -
6i1/7+(-1,6)= +
-6i1/7+(-1,6)= -
0+(-1,6)= -
1i1/13+(-1,6)= -
-1i1/13+(-1,6)= -

zad3 uzupełnij
2i1/2+(-2i1/2)= 0
-88+88 = 0
4,73+(-4,73)=0
dokończ zdanie
dwie liczby są przeciwne , jezeli ich suma jest równa 0