Odpowiedzi

2010-01-26T20:10:53+01:00
A) 2*(2y+4)+2*(5x+2)+2*(y-1)=4y+8+10x+4+2y-2=10+10x+6y


b)2*(3x+4)+y+6+3y-7+2x=6x+8+y+6+3y-7+2x=1+8x+4y


c)2*(x+7)+7-y+x-1+2y=2x+14+7-y+x-1+2y=20+3x+y

POZDRAWIAM:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:13:19+01:00
A) 2y + 4 + 2y + y - 1 + y - 1 + 5x + 2 + 5x + 2 = 6y + 10 + 10x
Nie wiem czy u ciebie nauczyciel wymaga podkreśleń znaków podobnych,ale u mnie tak, dlatego prostą LINIĄ podkreśl: 2y, 2y, y, y, FALĄ: 4, 4, -1, -1, 2, 2, ZYGZAKIEM albo w RAMKĘ: 5x, 5x

b) y + 6 + 3x + 4 + 3x + 4 + 2x + 3x - 7 = 4y + 7 + 8x
LINIĄ: y, 3y, FALĄ: 6, 4, 4, -7, ZYGZAKIEM lub w RAMKĘ: 3x, 3x, 2x

c) 7 - y + x + 7 + 2y + x - 1 + x + 7 = 20 + y + 3x
LINIĄ: 7, 7, -1, 7, FALĄ: -y, 2y, ZYGZAKIEM lub w RAMKĘ: x, x, x\


PS. mam nadzieje, ze pomoglam :)
powodzenia ;)