Odpowiedzi

2010-01-26T19:48:44+01:00
115475+10234-103700-31250+13876-26000+49-1567=-22883


prosze o naj
1 5 1
2010-01-26T19:49:04+01:00
115475+10234-103700-31250+13876-26000+49-1567=-22883
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:54:34+01:00
115475+10234= 125709
125709-103700= 22009
22009- 31250= -9241
-9241+13876= 4635
4635 - 26000= - 21365
-21365 + 49 = -21316
-21316 - 1567= -22883 - saldo końcowe
1 5 1