Odpowiedzi

2010-01-26T19:52:13+01:00
Uprzejmie zawracamy się z prośbą by na ulicy M.Konopnickiej wybudowany zostałą plac zabaw.Nasze dzieci nie maja gdzie sie bawić.Gdyby nawet gdzieś w okolicy był jakiś plac zabaw ale najbliższy plac zabaw znajduje się 3 km z tąd.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:56:04+01:00
PETYCJA
Zwracamy się w sprawie budowy placu zabaw na psiedlu piaski.Nasze dzieci nie mają sie gdzie bawic bawią sie na ulicy a to grozi powaznym wypadkiem. prosimy o wybudowanie nie wielkiego placu zabaw dla naszych małych dzieci.Bedziemy wdzięczni zarówno my jak i nasze dzieci.Zebraliśmy 100 podpisów od mieszkańców osiedla i wszyscy byli za wybudowaniem placyku zabaw da dzieci.
Proszą mieszkańcy osiedla Piaski !!!
4 2 4