Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:50:07+01:00
Gdy zapraszaja ludzi zawsze częstują ich herbatką i ciastem. Często równiez zapraszaja ich na obiad. Witają i żegnaja je w przyjaznej atmosferze. Nie sprawiając innym przykrości i nie tworzśc konfliktów.
3 3 3
2010-01-26T19:52:59+01:00
O tym świadczy to że ludzie chętnie zapraszają na kawę, herbatę. Pary chętnie chodzą do kin na różne seanse filmowe. Ja również chodzę do moich przyjaciół którzy mnie do siebie zapraszają. Lubię jak to robią więc ja też to robię. Czasem robimy to po prostu z grzeczności.
2 3 2
2010-01-26T19:59:02+01:00
W dzisiejszych czasach o tym że ludzie sa uprzejmi świadczy to,iż potrafią bardzo pomóc.Pomagają nam w codziennych czynnościach takich jak zakupay,wynoszenie śmieci,itp. .Zazwyczaj jeśli sami się zgłaszaja do pomocy robią to bezinteresownie,ale jeśli będziemy w potrzebie warto poprosić o pomoc.
2 3 2