Prędkość ściągania plików na kompie Pawła wynosi 150 kilobajtów na sekunde.
Jego mama pozwala na 2 h dziennie .
Czy Paweł zdoła w takim czasie ściągnąć z internetu plik który zajmije 2 gigabajty pamięci???
Błagam O Pomoc

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:59:14+01:00
2 godziny to 7200 sekund
7200 * 150 = 1080000
1080000 kilobajtów = około 1 gigabajt
2 5 2
2010-01-26T20:13:44+01:00
Sciaga 150kB/sek,czyli na godzine:

150*60=9000kB/min
9000*60=540000/godz
Przez 2 godz:540000*2=1080000 kB

1000kB=1MB
1000Mb=1 Giga
1000000kB=1Gb
2000000Kb=2Gb

W ciagu 2 godzin sciagnie tylko 1080000kB,czyli 1.08 Giga,czyli nie zdazy w ciagu 2 godzin sciagnac 2 Gb
2 4 2