Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:54:12+01:00
Biblita to inaczej przezycia jezusa chrystusa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:54:47+01:00
Według Biblii człowieka stworzył Pan Bóg, a według mitologii greckiej człowieka ulepił z gliny Prometeusz.
1 1 1
2010-01-26T19:56:02+01:00
Biblia Tłumaczy ,że pierwsi ludzie zostali stworzeni prze boga , natomiast mitologia mówi o ulepieniu z gliny.
Licze na naj .pa