Odpowiedzi

2010-01-26T19:55:58+01:00
Grecje jest warto odiedzic p;oniewaz sa tam ruzne zabytki. tyle powinno wystarczyc:D
7 2 7
2010-01-26T19:56:05+01:00
*dla zabytków
*aby poznac inną kulturę
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:57:06+01:00
Aż od zadymionych Aten do oślepiająco jasnych wysp Grecja obfituje w starożytne akcenty; pępek wszechświata w Delphi, mnóstwo kolumn na świętej wyspie Delos, pełne fresków pałace minojskie na Krecie oraz, zupełnie wyjątkowa okazja, pozostałości po Atlantydzie na Santorini.

Grecy są zawziętymi strażnikami tradycji, jednakże nie oznacza to, że nie potrafią się bawić. Ponadto, gorące słońce oraz przejrzyste morza sprawiają, że Grecja staje się idealnym miejscem do odpoczynku i relaksu. Niezależnie od tego czy zjadasz kolacje w tawernie czy sączysz kawę w cienistej platei czy też bawisz się do rana w dyskotece istnieją już duże szanse, że bogowie mają cię w swojej pułapce.
8 4 8