Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:56:46+01:00
Ferie nareszcie!
Będę jeździć na desce!
Nartami nie pogardzę.
Odpocznę bardzo.

Książki daleko.
Za stokiem i rzeką.
A stok oświetlony.
Na nim nart tony!

Odpoczynek- na tym zależy mi.
Nie uczyć się do ostatniej krwi.
Bawić się, marzyć o wakacjach.
I być na libacjach!

Tych zasad będę przestrzegać.
I na wolnym polegać.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T19:56:54+01:00
1. Ferie nareszcie!
Będę jeździć na desce!
Nartami nie pogardzę.
Odpocznę bardzo.

Książki daleko.
Za stokiem i rzeką.
A stok oświetlony.
Na nim nart tony!

Odpoczynek- na tym zależy mi.
Nie uczyć się do ostatniej krwi.
Bawić się, marzyć o wakacjach.
I być na libacjach!
4 4 4
2010-01-26T19:58:57+01:00
Ferie dzisiaj już nastały, wszystkich nas rozradowały,
cieszmy się że teraz są, bo wolnością naszą są.
37 4 37