Może mi to ktoś szybko przetłumaczyć na j.polski ??? Proszę bardzo ważne

Here was a girl named Annie, she had a very pretty face
And not the way you think so let me see if I can try to explain it
She had a smile that could light up the room and if she moved it'd be moving in you
But she wasn't like a magazine, she was just plain Jane and her name was Annie

She never looked in the mirror, she never liked what she would see
And even if I tried to tell her, she never listened to a word I'd say
She always wanted what she never had, but never had what she needed so badly
Someone telling her she was fine and that's not right and it's why I'm saying

Annie don't be shy here, Annie don't just lie there, looks don't make the world go round but it comes around
Annie don't be shy here, Annie please don't cry here, I always have to stop myself
Cause you're beautiful

I didn't know if I could tell her, I didn't know if I could make her see
She didn't need to find her beauty, she didn't need to find a way to show me
They took her moments of feeling alive and made them moments of dying inside
She needed someone to scream her name, to take her pain and it's why I'm screaming

Annie don't be shy here, Annie don't just lie there, looks don't make the world go round but it comes around
Annie don't be shy here, Annie please don't cry here, I always have to stop myself
Cause you're beautiful

And Annie you are the one sight my eyes never tire of, it's like I cannot get enough of you
Annie you are the one song left in my symphony, like you were made for me

2

Odpowiedzi

2010-01-26T19:58:28+01:00
Tutaj była dziewczyna o imieniu Annie, miała bardzo ładną buzię
I nie sposób you think so let me, czy mogę spróbować to wyjaśnić
Miała uśmiech, który może się zapalić w pokoju i jakby przeniósł it'd się poruszać w tobie
Ale nie było jak magazyn, była po prostu Jane i jej imię Annie

Nigdy nie patrzył w lustro, nigdy nie lubiła co widzi
A nawet gdybym próbował powiedzieć jej, nigdy nie słuchał słowa powiedziałbym
Zawsze chciałem, co nigdy nie miała, ale nigdy nie miałem, co ona tak bardzo potrzebna
Ktoś mówi jej, że jest dobrze i że nie jest to prawo i dlatego mówię

Annie nie wstydź się tutaj, Annie nie tylko leżeć, wygląda nie czynią go cały świat, ale jest ok.
Annie nie wstydź się tutaj, Annie please don't cry tutaj, zawsze muszę się powstrzymać
Cause you're beautiful

Nie wiedziałem, czy mogę jej powiedzieć, nie wiem, czy mogę uczynić ją zobaczyć
Ona nie musi znaleźć jej urodą, ona nie musiała znaleźć sposób, aby pokazać mnie
Zabrali ją chwilach uczucie żyje i uczynił je chwilach umierania wewnątrz
Potrzebowała kogoś krzyczeć jej nazwa, w celu jej ból i to dlatego jestem krzykiem

Annie nie wstydź się tutaj, Annie nie tylko leżeć, wygląda nie czynią go cały świat, ale jest ok.
Annie nie wstydź się tutaj, Annie please don't cry tutaj, zawsze muszę się powstrzymać
Cause you're beautiful

I Annie You Are The One oczach moich oczach nigdy nie zmęczy, it's like I can't get enough of you
Annie jesteś jedną piosenkę w lewo moja symfonia, jak ty się dla mnie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:03:43+01:00
Tutaj była dziewczyna o imieniu Annie, miała bardzo ładną buzię
I nie sposób ty myślisz więc pozwol mi, czy mogę spróbować to wyjaśnić
Miała uśmiech, który może się zapalić w pokoju i jakby przeniósł it'd się poruszać w tobie
Ale nie było jak magazyn, była po prostu Jane i jej imię Annie

Nigdy nie patrzył w lustro, nigdy nie lubiła co widzi
A nawet gdybym próbował powiedzieć jej, nigdy nie słuchał słowa powiedziałbym
Zawsze chciałem, co nigdy nie miała, ale nigdy nie miałem, co ona tak bardzo potrzebna
Ktoś mówi jej, że jest dobrze i że nie jest to prawo i dlatego mówię

Annie nie wstydź się tutaj, Annie nie tylko leżeć, wygląda nie czynią go cały świat, ale jest ok.
Annie nie wstydź się tutaj, Annie proszę nie płacz tutaj, zawsze muszę się powstrzymać
(Powodujesz piękny)???

Nie wiedziałem, czy mogę jej powiedzieć, nie wiem, czy mogę uczynić ją zobaczyć
Ona nie musi znaleźć jej urodą, ona nie musiała znaleźć sposób, aby pokazać mnie
Zabrali ją chwilach uczucie żyje i uczynił je chwilach umierania wewnątrz
Potrzebowała kogoś krzyczeć jej nazwa, w celu jej ból i to dlatego jestem krzykiem

Annie nie wstydź się tutaj, Annie nie tylko leżeć, wygląda nie czynią go cały świat, ale jest ok.
Annie nie wstydź się tutaj, Annie proszę nie płacz tutaj, zawsze muszę się powstrzymać
(Powodujesz piękny)???

I Annie ??? The One oczach moich oczach nigdy nie zmęczy, ??? (jak nie dostać dość)??? o tobie
Annie jesteś jedną piosenkę w lewo moja symfonia, jak ty się dla mnie

Tam gdzie są ??? to nie wiem jak ma być...

Ale myślę że pomogłam...
Liczę na NAJ;))
2 5 2