Odpowiedzi

2010-01-26T19:59:59+01:00
- może się wam coś stać
- ktoś może was zauważy np.nauczyciel
4 3 4
2010-01-26T20:01:09+01:00
1. MOga sobie cos zrobic
2. Pani ich przylapi ei beda mieli uwagi i obnizone zachowanie.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:04:50+01:00
Ok :))
Jesli sie pokłociliscie siła nie da sie dojsc do porozumienia i mozna w ten sposob narobić sobie niepotrzebnych problemów .
A nawet którys z nich mógł zostac skaleczony w sposób pobica lub inny wiec lepiej pogodzić sie i porozmawiac i przedstawic swoją opinie dojść do porozumienia ! ;***
3 5 3