Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T19:59:42+01:00
Stanisław August Poniatowski był królem działającym na niekorzyść Rzeczpospolitej. Jednak to on w 1773 r. ustanowił I w Europie Min.Oświaty.Dlaczego?Chciał,aby Polacy się czegoś nauczyli, a potem zamiast obronić Rzeczpospolitą,nauczać.

To chyba tak było....
1 1 1
2010-01-26T20:03:10+01:00
Aby młodzież się rozwijała założono szkołę rycerską Collegium Nobillum, Ken.
Stanisłąw august poniatowiski chciał mieć inteligentny naród
2 1 2