Odpowiedzi

2010-01-26T20:01:54+01:00
Ania-1/5
Kasia-1/2 z tego co zostalo
Magda-4

Malgosia miala razem-x

1/5=2/10-Ania
polowe z tego co zostalo czyli 4/10-Kasia
reszta 4/10-Magda

Odp. Malgosia miala razem 10 cukierkow
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:02:20+01:00
40 cukierków ;D

Kasia i Magda miały tyle samo - po 4 cukierki, czyli razem 8.
8 = 1/5 wszystkich cukierków
Czyli cukierków razem było 40.