Odpowiedzi

2010-01-26T20:03:49+01:00
1.
OGŁOSZENIE
Sprzedam domek jednorodzinny znajdujący się w Andrespolu (miejscowość) przy ulicy cichej 4.
Dom jest w bardzo dobrym stanie, ma zaledwie 4 miesiące.
Wokół domu jest piękna duża działka (a/ha)
Zainteresowanych prosze o kontakt tel. 666006339 lub 44772529

2.Moja kuchnia jest bardzo duża.znajdują sie w niej najnowocześniejsze "pomoce" kuchenne.Na ścianach są kafelki w kolorze jasnej żółci.

Pozdro x33
2010-01-26T20:10:18+01:00
Ogłoszenie!


Pilnie sprzedam domek jednorodzinny, w dobrym stanie, w pieknym miejscu, bez wścibskich sasiadów. W domu znajduja sie cztery przestronne pokoje, dwie ekskluzywne łazienki i kuchnia, z której widok jest na piekny ogród wraz z altana huśtawka i oczkiem wodnym. Kuchnia jest wyposarzona w nowoczesny i wielofunkcyjny sprzęt. Meble zrobione sa z wysokiej jakości drewna(dąb, grab).
Bardzo atrakcyjna cena do negocjacji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:10:20+01:00
Ogłoszenie
Sprzedam dom jednorodzinny o powierzchni 150 metrów kwadratowych(parter+piętro)( 2 łazienki, kuchnia, 4 pokoje i sypialnia oraz garaż). Dom po remoncie generalnym. Dom stoi na działce o powierzchni 25 arów w Łodzi przy ulicy Kwiatowej 12. Ogród z wieloma krzewami. Bliskie położenie parku. Spokojna dzielnica. Cena do negocjacji.
telefon kontaktowy 667 258 997


Moja kuchnia jest średniej wielkości. Po prawej stronie w rogu stoi lodówka. Obok niej pod oknem stoi stół i cztery krzesła. Po lewej stronie stoi szafka z naczyniami oraz szafka z szufladami. Nad nimi wisi oszklona szafka. Przy ostatnie ścianie ustawiona jest szafka pod zlewozmywak, kuchenka gazowa. Nad nimi także wiszą szafki oraz okap. Meble są koloru jasno brązowego. Na podłodze są kafelki. Ściany są w kolorze żółtym i pomarańczowym.
1 5 1