Odpowiedzi

2010-01-26T20:01:04+01:00
Tkanka tłuszczowa - składa się z dużych komórek, których większą część wypełnia duża kropla tłuszczu. w tej postaci magazynowane sa substancje odżywcze.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:02:01+01:00
Tkanka tłuszczowa - składa się z dużych komórek, których większą część wypełnia duża kropla tłuszczu. w tej postaci magazynowane sa substancje odżywcze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:15:23+01:00
Budowa:
Zbudowane z 3. cząsteczek alkoholu-glicerolu, do których przyłączone są raszty kwasówtłuszczowych. Tł. roślinne są zbudowane z nienasyconych kwasów tłuszczowych, a zwierzęcych z nasyconych.

Funkcje:
Są energetycznym składnikiem dostarczającym energię cieplną na utrzymanie stałej temp.ciepła.


proszę o naj,,,,,,.
1 5 1