Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:04:40+01:00
Pole powierzchni ;
P= 2 ab+ 2 bc + 2 ac
P= 2 (2cm x 2 cm) + 2 (2cm x 5 cm) + 2 (2 cm x 5 cm)=
2x 4 cm + 2 x 10 cm + 2x 10 cm= 8 cm + 20 cm + 20 cm= 48 cm 2

Objetosc ;
V= a x b x c
V= 2 cm x 2 cm x 5 cm= 20 cm 3
1 1 1
2010-01-26T20:05:26+01:00
Objętość:2cm×2cm×5cm = 40cm³
Pole podstawy: 2cm×2cm=4cm²
Pole boczne: 8cm(obwód)×5cm=40cm²
Pole całkowite: 2×4cm²(bo są dwie podstawy) + 40cm² = 48cm²
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:10:56+01:00
Rozwiązane zadanie znajduje się w załączniku;)

Mam nadzieję, że pomogłam;)