Odpowiedzi

2010-01-26T20:09:16+01:00
Życie to najkorzystniejszy interes - dostajemy je za darmo.
Życie bez marzeń pozbawione jest sensu.
Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiesz, co ci się trafi.
Jeśli kochasz życie, to nie marnuj czasu, bo to jest to, z czego ono się składa.
2010-01-26T20:10:17+01:00
Życie wieczne,
życie pozagrobowe,
życie przyszłe,
rozstać się z życiem,
życie polityczne,
życie kulturalne,
życie seksualne,
dać znak życia,
pan życia i śmierci,
pieskie życie,
życie na kocią łapę, takie jest życie,
zarabiać na życie,
życie nie głaszcze kogoś po głowie

Mam nadzieję że pomogłam ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:11:54+01:00
Jedwabne życie - wygodne, bestroskie życie
podwójne życie
targnąć się na życie
tchnąć w (coś kogoś) życie
wchodzić w czyjeś życie z butami
ujść z życiem
układać sobie życie
życie jest komuś niemiłe
mieć życie usłane różami