Wypisz zwroty za pomoca ktorych zwrocilbys sie do sadu jako oskarzyciel i obronca


1 oskarzyciel
............................................................................................................................................................................................

2 obronca
............................................................................................................................................................................................

2

Odpowiedzi

2010-01-26T20:31:56+01:00
1 Oskarżyciel:
Drogi Sędzio, nie zasługuje on na żadne ułągodnienia ,



2 Obrońca
nie zgadzam się z panem oskarycielem , Sędzio ten uczciwy człowiek nie zasługuje....<na taki wyroka np.>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:36:24+01:00
1)-szanowny sądzie,jestem niewinny..
-Będe bronił swojej niewinności i skorzystam z prawa do zadawania pytań świadkom .
-Proszę o łagodny wymiar kary...

2)szanowny sądzie oskarżony może i jest winny,ale trzeba spojrzec na okolicznosci łagodzące..
-szanowny sądzie oskarżony może i jest winny,ale podczas popelnionego przestepstwa był niepoczytalny...