Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:07:15+01:00
1.miłość
2.dobro
3.szczęście
4.rzyczliwość
5.pomoc
2010-01-26T20:11:13+01:00
*Nie biorąc używek mogę pokazać, że zabawa polega na uśmiechu, a nie braku kontaktu z rzeczywistością;
*przebywając długo z innymi osobami możemy im przekazać nawyk jakiejś dobrej cechy (np. nieprzeklinanie);
*będąc coraz lepszym dodajemy innym odwagi, żeby oni też się zmieniali na lepsze;
1 5 1