Tu daje przyklad rzeczy: lizak. W jednym opakowaniu jest 15 sztuk lizakow. Ola zjada jednego dnia 2 lizaki. Ile jest jej potrzebnych lizakow (czyli tez opakowan) na 32 dni ?
TRZEBA NAPISAĆ ILE POTRZEBNYCH JEST LIZAKOW I OSOBNO ILE W TAKIM RAZIE OPAKOWAŃ.
Zadanie banalne więc 10 pt, ale daję naj ;P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:08:05+01:00
32*2=64
64lizaki
64;15=4reszta4 czyli potrzeba 5 opakowań;)
1 5 1
2010-01-26T20:08:25+01:00
2*32=64
64/15=4 reszta 4

Odp: Potrzebne są 4 opakowania i 4 lizaki luzem xd
Albo 5 opakowań
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:12:08+01:00
Wydaje mi się, że będzie to tak:

2*32=64 -tyle lizaków zjada Ola w ciągu 32 dni

32:15=4,26 -czyli potrzebne są 5 paczek lizaków

Odp. Ola zjada 64 lizaki w ciągu miesiąca i potrzebuje 5 opakowania lizaków.