Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:08:31+01:00
Uważam ze Ania z Zielonego Wzgórza to ciekawa lektura na codzienne dnie.Jest bardzo interesująca, zawiera tematy z codziennego zycia:)Bardzo ja wszystkim polecam gdzyz napeno znajdzie kazdy w niej cos dla siebie:)


Pisałam sama...:)...
pozdro...:*xd
37 3 37
2010-01-26T20:11:10+01:00
Książka ma wiele dobrego w sobie, opowiada o dziewczynce, która nie miała rodziców.
Miło sie tą lekturę czyta, lecz czasami ciężko ją jest zrozumieć.
Początek historii jest bardzo wzruszający, doprowadzający do łez, ale zakończenie jest o wiele ciekawsze.
Natomiast najciekawszymi momentami w tej historii jest, gdy Ania jest w szkole :)
2 5 2