Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:14:19+01:00
1) Srebro i złoto sprowadzano z nowo odkrytej Ameryki, dlatego też jego cena spadała.
2) REGIONY:
- Wielkopolska,
- Kujawy,
- Bałtyk,
- Brno,
- Kłodzko,
- Wrocław,
- Kalisz,
- Konin,
- Bydgoszcz,
- Świecie,
- Gdańsk.

Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
50 4 50
2010-01-26T20:24:10+01:00
2.szlaki bursztynowe przebiegały przez północne ziemie Markomanów, Burów, Lugidów Dunijskich i dalej Bramą Morawską, dobiegał Odry w okolicach Wrocławia, skąd kierował się do środkowej Wielkopolski, gdzie rozgałęział się na zachodnią i wschodnią odnogę wzdłuż Warty i Noteci biegła odnoga zachodnia, kończąca się u ujścia Odry w okolicach Szczecina, a odnoga wschodnia biegła ku środkowej Odrze, wzdłuż dolin Prosny i Wisły aż do zatoki Gdańskiej. Szlak ten był najbardziej znany oczywiście dróg było więcej.
1.Srebro i złoto sprowadzano z nowo odkrytej Ameryki.
9 2 9