Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:16:26+01:00
V=1*1*0,1=0,1 m^3

p=2(1*1)+4(1*0,1)=2+0,4=2,4 m^2
2010-01-26T20:20:59+01:00
1 m = 100 cm
1 m = 100 cm
10 cm

Pc = 2 * (100 cm * 100 cm + 10 cm * 100 cm + 10 cm * 100 cm = 24000 cm 2

Objętość :
V = 100 cm * 100cm * 10 cm = 100000 cm3

Odp . Pole prostopadłościanu ma 24000 cm 2 , a objętość ma 100000 cm 3 .


Proszęę .

Buzzy ; - )
2010-01-26T20:22:59+01:00
P prostopadloscianu - 2ab+2aH+2bH

a=1m=100cm
b=100cm
H-wysokosc-10cm

P=2x100x100+2x100x10+2x100x10=20000+2000+2000=24000cm kwadratowych=2,4 m kwadratowe
V= abH
V=100x100x10=100000 cm szescienne =100 dm szesciennych