Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:18:49+01:00
-Dzień dobry.
-Dzień dobry. w czym mogłabym pomóc?
-Potrzebuję książek do pracy na temat polskich zabytków.
-Hmm. Niech pomyślę... Ach tak! Niedawno segregowałam tego typu książki. Chwileczkę...
-Może przyjdę później, bo za chwilę mam lekcję.
-Nie. O! Już mam. Bardzo proszę. "Najpiękniejsze zabytki". W tej książce masz opisane bardzo dokładnie najważniejsze zabytki w naszym kraju.
-Bardzo pani dziękuję. Do widzenia!
-Do widzenia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:19:37+01:00
Dziewczynka- Dzień dobry.
Bibliotekarka- Dzień dobry. w czym mogłabym pomóc ?
D - Chciałabym wypożyczyć książkę, która opowiadałaby o polskich zabytkach.
B - Dobrze , poczekaj chwilkę zaraz poszukam .
D - Poczekam .
Po krótkiej chwili .
B -Znalazłam kilka książek na ten temat . Którą wybierasz ?
D - A mogłabym wszystkie? Na jutro bym oddała , a są mi bardzo potrzebne.
B - Dobrze , tylko wyciągnę karty i możesz je wyporzyczyć .
D - Bardzo dziękuję . Do wiedzenia .
B - Do widzenia .

Myślę że jestg dobrze :)
1 5 1