FRANCUSKI
Przetłumaczcie na francuski...

Mam na imię Andżelika.
Mam 15 lat i chodzę do szkoły w Rzeszowie.
Najbardziej z przedmiotów szkolnych lubię polski a nie lubię matematyki.
Jestem osobą zwariowaną i za to mnie wszyscy lubią!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-26T20:17:14+01:00
Mon nom est Anjelika.
J'ai 15 ans et aller à l'école à Rzeszow.
La plupart des matières scolaires comme les Polonais et je n'aime pas les maths.
Je suis une personne folle, et c'est pourquoi tout le monde m'aime!



;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:17:26+01:00
Mon nom est Anjelika.
J'ai 15 ans et aller à l'école à Rzeszow.
La plupart des matières scolaires comme les Polonais et je n'aime pas les maths.
Je suis un fou et c'est pourquoi tout le monde m'aime!

Liczę na NAJ;))
1 5 1
2010-01-26T20:18:16+01:00
Mon nom est Anjelika.
J'ai 15 ans et aller à l'école à Rzeszow.
La plupart des matières scolaires comme les Polonais et je n'aime pas les maths.
Je suis une personne folle, et c'est pourquoi tout le monde m'aime!

Pozdrawiam, ArturZ
1 5 1