Odpowiedzi

2010-01-26T20:18:31+01:00
Komedia jest pisana po to żeby rozmieszyć czytelnika. Od wywoływania innych uczuć są inne gatunki literackie - np. płacz - tragedia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:18:36+01:00
Komedia rozśmiesza nas gdyż jest ona wyreżyserowana w sposób rozbawiający. Aktorzy robią śmieszne rzeczy, wygłupiają się itp. Czasami jak coś powiedzą to trudno się nie roześmiać.
2010-01-26T20:19:46+01:00
Ponieważ zawiera w sobie mnóstwo celowo śmiesznych zdarzeń, postaci a także zwrotów, co budzi w nas zazwyczaj sympatię to komedii. Ma również wiele ciekawych wątków i jest czasem pouczająca.