Odpowiedzi

2010-01-26T20:21:02+01:00
Internet za :
*Zdobycie nowych umiejętności
*Pomoc w nauce itp.


Internet przeciw:
*Długie korzystanie z internetu doprowadza do uzależnienia się od niego
*Nawiązanie nowych, złych znajomości

Nie jestem w stanie nic wiecej wymyślić ;)
Pozdrawiaam ;D
maam nadzieje, ze pomoglam..
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:21:36+01:00
Korzyści:
- Szybciej można znaleźć potrzebne informacje, niż np. w słowniku języka angielskiego ;P
- można poznać nowych ludzi :)
- nie musimy chodzić do kin, bo filmy są w necie ;D
- rozwijamy się ;DD (edukujemy ;D np na kursach mailowych ;P)
- są portale, które pomagają nam :) np. takie zadane.pl ;PP
- są fora, na których wypowiadają sie ludzie i moga nam pomoc rozwiazac problem :))

Zagrożenia:
- nie wszystko co w internecie jest prawdziwe
- może uzależnić
- pod kogoś może podszyć się ktoś inny
- atakują nas wirusy ;PP

No i nie wiem co jeszcze ;PP
2010-01-26T20:23:47+01:00
Korzyśći:
-pomaga w pracy domowej
-pomaga załatwiać dużo spraw szybciej i bez wychodzenie z domu


Zagrożenia:
-może nałuczyć złych rzeczy
-zawiera filmy pornograficzne