Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:19:50+01:00
Poniewaz odziela nasz organizm od otaczajacego srodowiska zewnetrznego, zabezpiecza ja przed utrata wody, pozwala na wymiane gazowa, oraz ulatwia nam odbieranie bodzcow ze srodowiska zewnetrznego.
dasz naj , ? xdd
2010-01-26T20:26:17+01:00
Nabłonek wielowarstwowy buduje naszą skórę ponieważ tworzy on ochronę np gdy przy wycieraniu się ręcznikiem zdrapuje się on a na jego miejsce występuje drugi.

;)