Odpowiedzi

2010-01-26T20:28:59+01:00
Witam serdecznie !
Bardzo staram się o prace opiekunki dla dzieci w wieku przedszkolnym,myślę że nie pożałuję państwo ponieważ jestem bardzo cierpliwa,i umiem dogadywać się z dzieckiem i mu spokojnie wytłumaczyć co robi źle a co dobrze
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:43:33+01:00
Oto moja propozycja :)
zad 2
Jakub Jankowski Osrtroleka, 14 marca 2009
ul. krotka 3
07-412 Ostroleka

Sz.P Tadeusz Mroz
Dytrektor teatru
w Ostrolece
Zwracam sie z uprzejma prosba o wypozyczenie kostiumow na przedstawienie szkolne dowyczace Dziadow Adama Mickiewicza.
Prosbe swa motywuje tym, iz nasza szkola nie dysponuje tak wielka iloscia kpstiumow dotyczacyc tej ksiazki.
Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

z powazaniem :

Jakub Jankowski
zad 1
Sylwia Kwiatkowska
Ul. Zlota 5
O7-712 Warszawa
Witam !
Jestm osoba pracowita, przyjazna i bardzo lubie dzieci.
Skonczylam studia pedagogoiczne i pracowalam w szkole na switlicy. Bardzo prosze mnie o przyjecia do tej pracy. Napewno sie panstwo nie zawiedziecie.
Z poważaniem
Sylwia Kwiatkowska

1 5 1