Odpowiedzi

2010-01-26T20:27:36+01:00
Zabijano ich. Torturowano. Zmuszano do zrzeknięcia się chrześcijaństwa.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:29:53+01:00
Karą za wiarę w Jezusa było spalenie żywcem lub rzucenie na pożarcie lwom. Wielu chrześcijan zostało zabitych dla wiary i zostali świętymi męczennikami a także dokonywano masowych aresztowań.
7 3 7
2010-01-26T20:32:50+01:00
W Rzymie (a głównie tam przesiadywano) chrześcijanie walczyli
o życie w koloseum.
6 2 6