Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:29:31+01:00
1)
przyszła koza do woza
na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą

2)
Uwaga!
Wczoraj na boisku szkolnym zgineła nowa, skórzana, czerwono-czarna piłka do piłki recznej, marki Nike.Ostatnio widziałam ją około godziny 15.00. Znalazce czeka nagroda.Proszę o kontakt : i tu jakiś numer
21 4 21
2010-01-26T20:30:20+01:00
1) Gdyby kózka nie skakała to by nóżki nie złamała.
Choćby koza biała- byle posag miała.
Przyjdzie koza do woza.
Drze koza łozę, a wilk drze kozę.

2) UWAGA!
W dniu ***** na plaży zaginęła kolorowa piłka. Nie duża, w różnokolorowe paski z wizerunkiem psa. Piłka należała do małej dziewczynki, która teraz rozpacza, ze piłka zginęła. Jeśli ktoś znalazł taką piłkę lub widział na plaży proszę o kontakt w pensjonacie **** . Na uczciwego znalazcę czeka mała nagroda.
11 4 11