Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:40:04+01:00
Damian Malina
ul.Fikusna 8/a
10-142 Łapy
---------------------------------------------------(bez tych -)Kraków, 8 stycznia 2010
---------------------------------------------------Zarząd TVP2
na śrdku PODANIE
Zwaracm sie z uprzejmą prośbą o zatrudnienie mnie w Waszym programie telewizyjnym, gdzie prowadziłbym teleturniej "Szansa na sukces"
prośbę mą motywujetym , że jestem świetnym prowadzoncym. DOskonale daje sobie radę z każda pracą. Wzbudzam zaufanie ludzi.
Drugim argumentem jest fakt, iż już mam doświadczenie w tego typu programach, więc nie czuje "tremy" na scenie.
Gwarantuje, że będę doskonałym prowadzoncym tego programu
z wyazami szcunku Damian Jakiśtam

1 1 1
2010-01-26T21:16:59+01:00
.(( ;
ha ha Damian <lol2>


. ;DD
1 1 1