Odpowiedzi

2010-01-26T20:42:07+01:00
A) 196 *295-196*296= 196(295-296)= 196* (-1)= -196
b) 2,8 * 8,2 + 1,8 * 2,8=2,8 (8,2 +1,8)= 2,8*10=28
c) 149,9 +149,9 *8-1499=149( 9-10) +149+149=3*149*(-1)= -447
d) 14 1/21 * 8/17 + 14 1/21*9/17=14i1/21(8/17+9/17)= 14i1/2*1=14i1/2
e) 1/333 *1/8+1/111*23/24=1/333*3/24 +3/333*23/24=

20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:47:28+01:00
A)
(196 * 295) - (196 * 296) = -196
b)
(2,8 * 8,2) + (1,8 * 2,8) = 28
c)
149,9 + (149,9 * 8) - 1 499 = -149,9
d)
(((14 1/21) * 8) / 17) + (((14 1/21) * 9) / 17) = 14.047619
e)
(((1 / 333) * 1) / 8) + (((1 / 111) * 23) / 24) = 0.00900900901
26 1 26