Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T09:45:47+02:00
A) wsypać do wody i poczekac aż sól się rozpuści a potem pieprz odsączyć wodę podgrzać aż zostanie sól i potem wodę skroplić
b)odsączyć i przeprowadzić destylację
c)za pomocą magnezu
d)zastosować sączenie
e)destylacja
f)ręcznie lub przez sitko
9 4 9
2009-10-04T09:47:57+02:00
A)przez dodanie wody ; krystalizację
b)prze dodanie wody ;sedymentację ; dekantację
c)magnez
d)sączenie
e)destylację
f)
4 3 4