Odpowiedzi

2010-01-26T20:32:01+01:00
Stroje epoki oświecenia są bardzo nie wygodne. Duże suknie ciasne spodnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:33:10+01:00
W tamtych czasach mężczyżni nosili podobne stroje do kobiet teraz niema czegoś takiego wielkie futra niewygodne i nie komfortowe w tedy była taki inny styl niz teraz taki elegancki teraz bardziej sportowy technika poszłą w górę co nie ??
2 5 2