,,W PUSTYNI I PUSZCZY"

1.Dokończ myśl :
,, Ze Stasiem nie wahała bym się wybrać w podróż po Afryce ponieważ ...."

Mam to napisać w formacie A4 więc musi być tego sporo =(

MÓWIĄC SPORO MAM NA MYŚLI DUUUUŻO A NIE 2-3 LINIJKI ! ! !

2

Odpowiedzi

2010-01-26T20:35:28+01:00
Ponieważ,ja bym w tedy jak było porwanie nie przeżyła bez wody przez 3 godz.,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:37:18+01:00
Jest silny bohaterski i pomoże w tródnej sytułacji .jest uprzejmy i zdolny .
myślę że było by fajnie wybrać sie do afryki z takim chłopakiem.